Ustaw jako stronę domowąDodaj stronę do Ulubionych
   Szukaj  
  
wtorek, 13 listopad 2018                                                
 
   ›  Męskie zabawki
   ›  Miasta świata
   ›  Męska rzecz
   ›  Rozerwij się!
   ›  Kartka z kalendarza
›  Gift Guide
   ›  Sagio.pl
›  Pogoda
›  Horoskop
›  Kontakt
›  Newsroom
›  Konkursy
     Mężczyzna All4Men.plMęski ŚwiatMęskie zabawki
dd @ 2016-06-01 › 12:39:00Źródło: dd
 Spot Marmota jedną z dwóch najpopularniejszych reklam podczas 50. finału Super Bowl.
Marmot, uznawany za jednego z ogólnoświatowych liderów na rynku outdoor, wyemitował reklamę stworzoną na potrzeby 50. finału Super Bowl - największego sportowego wydarzenia roku w Stanach Zjednoczonych. 30 sekundowy spot, zatytułowany „Love The Outside”, został uznany za jeden z dwóch najbardziej przyciągających uwagę ponad 100 milionów Amerykanów oglądających mecz. Za jednorazową emisję spotu Marmot zapłacił niebagatelną sumę 5 milionów dolarów.

Super Bowl jest finałowym meczem o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL). Uchodzi za największe w Ameryce sportowe wydarzenie roku. Tegoroczny, jubileuszowy finał odbył się 7 lutego 2016 roku w kalifornijskim mieście Santa Clara. W finale mistrz konferencji AFC, Denver Broncos w stosunku 24:10 pokonał mistrza konferencji NFC, Carolina Panthers.

Według danych firmy Nielsen, tegoroczny finał ligi NFL oglądało w telewizji 49% spośród 111,9 mln amerykańskich gospodarstw wyposażonych w odbiorniki telewizyjne. Jest to drugi najlepszy wynik w historii tego wydarzenia. Dotychczasowy rekord należał do finału Super Bowl rozegranego w 2015 roku, który zobaczyło 114,4 mln osób.



Spot Marmota stworzony został przez prestiżową agencję Goodby Silverstein & Partners, mającą w swoim portfolio współpracę z takimi markami jak eBay, Adobe czy Cisco. W reklamie zatytułowanej „Love the outside” producent postawił na przedstawienie wizerunku brandu jako marki bliskiej przyrodzie i stworzonej dla pasjonatów outdoorowych eskapad. Pojawia się w niej flagowa postać brandu - świstak, wraz z którym bohater spotu oddaje się czynnościom takim jak spacer po górach, pływanie w jeziorze czy wspólne biwakowanie przy ognisku.

Popularność reklamy zbadana została na grupie 3 000 użytkowników w czasie badania przeprowadzonego przez firmę Lucid, z zastosowaniem technologii Realeyes, obserwującej mimikę twarzy widzów. Niniejsza technologia monitoruje 49 punktów twarzy, śledząc detale takie jak marszczenie brwi czy spontaniczny uśmiech. Wyniki kategoryzowane są w podziale na emocje, m.in. odczucie satysfakcji, dezorientacji, wstrętu, smutku, strachu czy zaskoczenia. Na ich podstawie Realeyes mierzy ogólne uczucia wobec reklamy i zaangażowania użytkownika w jej oglądanie. W przypadku spotu Marmota dane wykazały, iż 63,9 % widzów wykazywało pozytywne emocje, podczas gdy pozostali nie wykazywali żadnych reakcji lub wręcz uczucie zdegustowania. Generalnie jednak ogół zaangażowanych w oglądanie spotu wyniósł aż 88 %.





Autor:
Komentarz:
Wpisz swoje imię:

Podaj adres e-mail:

Najlepszy film o seryjnych mordercach?
Milczenie owiec
Z piekła rodem
Siedem
Zodiak
Kolekcjoner kości
inny?

 
Start | Reklama | Polityka prywatności | Mapa strony | Kontakt
Copyright © 2006 by All4men.pl - Wykonanie: CN Design and Necon Design